Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
Informujemy, że od 15 marca do końca czerwca 2023 r. w sali obsługi klientów i kancelarii Mazowieckiego OW NFZ w Warszawie (przy ul. Chałubińskiego 8) prowadzone są prace remontowe mające na celu podwyższenie standardu obsługi klientów i zapewnienie najwyższego komfortu osobom z niepełnosprawnościami. W tym czasie obsługiwać będziemy Państwa w pomieszczeniu tymczasowym, przy ograniczonej liczbie stanowisk obsługi.
Wejście do tymczasowej sali obsługi klientów zlokalizowane jest od ul. Nowogrodzkiej (od strony hotelu Marriott).
UWAGA: Osoby, które mają trudności w poruszaniu się zapraszamy do specjalnie oznaczonego wejścia od ul. Chałubińskiego 8.
Godziny obsługi klientów pozostają bez zmian:
WAŻNE: ostatni bilet z kolejkomatu w poniedziałek można pobrać najpóźniej 30 minut przed zamknięciem sali obsługi klientów, natomiast od wtorku do piątku 15 minut przed zamknięciem sali obsługi klientów.
Sprawy, które można u nas załatwić:
Przed wejściem do Sali znajduje się skrzynka podawcza, w której można zostawić korespondencję bez konieczności wchodzenia do Sali Obsługi Klientów.
WARTO WIEDZIEĆ: EKUZ można uzyskać również w Punkcie Obsługi Klientów NFZ na Lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie, znajdującym się w hali odlotów (wejście C).
Stanowisko czynne jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00.
OBSŁUGA ZDALNA
Tych z Państwa, którzy chcą uniknąć ewentualnego oczekiwania na obsługę przy stanowisku zapraszamy do kontaktu: telefonicznego, mailowego, za pośrednictwem e-PUAP lub poprzez skorzystanie z usługi e-doradcy.
Sprawy, które można załatwić bez przychodzenia do nas:
1. EKUZ
Wniosek o EKUZ mogą Państwo złożyć:
2. Zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne
Skan zlecenia mogą Państwo wysłać:
3. Ubezpieczenie zdrowotne
Wiadomość z opisem problemu mogą Państwo wysłać:
4. Leczenie uzdrowiskowe
Wszelką korespondencję dotyczącą realizacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe prosimy kierować do nas listownie, pocztą na adres: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.
5. Uprawnienia do pobierania numerów recept lub odzyskanie utraconego pin-u i hasła do Systemu Numerowanych Recept Lekarskich
Informacje, jak uzyskać przez Internet uprawnienia do pobierania numerów recept dostępne są tutaj.
6. Ogólne informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ
W celu uzyskania ogólnych informacji o zasadach korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej można:
Więcej informacji o e-Doradcy NFZ
Numery naszych telefonów pozostają bez zmian i znajdują się tutaj.
Dziękujemy za wyrozumiałość!