logo obrazek Narodowy Fundusz Zdrowia - Mazowiecki Oddział Wojewódzki

  • A
  • A+
  • A++

Dla świadczeniodawcy

Dla lekarzy, farmaceutów oraz innych świadczeniodawców.

Drukuj

Najczęściej zadawane pytania

Jak wykonać przeniesienie pacjenta z ośrodka X do ośrodka Y?

Należy postępować zgodnie z instrukcją

Jeżeli problem nadal nie został rozwiązany należy skontaktować się z oddziałem wojewódzkim NFZ.

Jak odzyskać dostęp do systemu jeśli pracownik, który posiadał dostęp już nie pracuje?

Konto założone dla pracownika, który już nie pracuje należy zablokować.

Konta są imienne i nie można zmieniać ich przynależności, ale można założyć nowe i nadać nowe uprawnienia.

W celu zablokowania konta należy przesłać pismo z prośbą o blokadę podając:

  1. imię i nazwisko właściciela blokowanego konta,
  2. kod świadczeniodawcy w oddziale wojewódzkim NFZ,
  3. adres świadczeniodawcy,
  4. dane osoby wnioskującej o zablokowanie konta.

Pismo należy przesłać na adres: lub na numer faksu: 22 582 81 21.

Po otrzymaniu informacji zwrotnej o zablokowaniu konta od pracownika oddziału wojewódzkiego, należy założyć nowe konto dostępowe w systemie SMPT korzystając z informacji w punkcie „Dostęp do systemu”. Jeżeli było to jedyne konto z uprawnieniami ADMIN u danego świadczeniodawcy nowe konto automatycznie otrzyma uprawnienia do modułu ADMIN.

Po zalogowaniu do systemu pierwszy raz, nie ma żadnych widocznych opcji, co zrobić?

Brak opcji związany jest z brakiem nadania uprawnień.

Uprawnienia należy nadać w module ADMIN korzystając z instrukcji Przynależność użytkownika do grup

Po nadaniu stosownych uprawnień należy ponownie zalogować się do systemu.

Gdzie znajdują się informację dotyczące zmian w systemie?

Informacje dotyczące ostatnich zmian w systemie SMPT dostępne są w części "Wiadomości" widocznej po zalogowaniu.

Informacje dotyczące funkcjonowania każdego z modułów SMPT dostępne są w zakładce POMOC.

Po nadaniu nowego hasła przez administratora wewnętrznego, wpisuję dobre hasło i nadal nie mogę zalogować się. System wyświetla komunikat „Brak dostępu”. Jak rozwiązać problem?

Administrator wewnętrzny, podczas nadawania nowego hasła dla użytkownika zgłaszającego problem z zalogowaniem się, powinien również zmienić wartość w polu „Liczba błędnie wprowadzonych haseł”.

Zmiana na '0' umożliwi odblokowanie profilu.

Więcej informacji na temat edycji konta użytkownika można znaleźć w Instrukcji modułu ADMIN.