logo obrazek Narodowy Fundusz Zdrowia - Mazowiecki Oddział Wojewódzki

  • A
  • A+
  • A++

Dla pacjenta

Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.

Drukuj

Obsługa klientów

Obsługa w salach obsługi klientów Mazowieckiego OW NFZ

Przywróciliśmy w pełnym zakresie działalność Sal Obsługi Klientów w siedzibie głównej oraz Delegaturach Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

  • w Sali Obsługi Klientów w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 8
  • w Delegaturze w Ciechanowie przy ul. 17  Stycznia 7
  • w Delegaturze w Ostrołęce przy ul. Kościuszki 45
  • w Delegaturze w Płocku przy ul. Padlewskiego 18c
  • w Delegaturze w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 4
  • w Delegaturze w Radomiu przy ul. Piastowskiej 4

Jesteśmy dla Państwa dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00

Sprawy, które można u nas załatwić:

  • uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzić Profil Zaufany;
  • podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia. 

Nad płynnością obsługi czuwa wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali.

Przed wejściem do Sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do Sali Obsługi Klientów.

Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.

E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności.

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590