logo obrazek logo ikonka Narodowy Fundusz Zdrowia - Mazowiecki Oddział Wojewódzki

  • A
  • A+
  • A++

Dla pacjenta

Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.

Drukuj

Obsługa klientów

Obsługa w salach obsługi klientów Mazowieckiego OW NFZ

Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturach oraz Punktach Obsługi Klientów Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

  • Sala Obsługi Klientów w Warszawie

Adres: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa

e-mail: kancelaria@nfz-warszawa.pl

  • Delegatury:
    • w Ciechanowie, ul. 17 stycznia 7, 06-400 Ciechanów,
    • w Ostrołęce, ul. Kościuszki 45, 07-410 Ostrołęka,
    • w Płocku, ul. Padlewskiego 18c, 09-402 Płock,
    • w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 4, 08-110 Siedlce.

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:

  • w poniedziałki od 8:00 do 18:00
  • od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

Kolejkomat w Sali Obsługi Klientów przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8 wydaje numerki w poniedziałek do godz. 17:30, od wtorku do piątku do godziny 15:30.

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.

Po kartę EKUZ zapraszamy również na Lotnisko im. F. Chopina w Warszawie

Punkt obsługi klientów NFZ znajduje się w hali odlotów Lotniska Chopina, niedaleko wejścia C, przy strefie kontroli bezpieczeństwa.

Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

  • e-Doradca NFZ (podlinkowanie do e-Doradcy)
  • kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
  • kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta: 800 190 590

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Chałubińskiego 8.

Na stanowisku doradca klienta:

  • udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
  • doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • wykonuje pomiary skałdu masy ciała na analizatorze i omawia ich wyniki.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:

  • zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.