Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturach oraz Punktach Obsługi Klientów Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
Adres: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
e-mail: kancelaria@nfz-warszawa.pl
Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:
Kolejkomat w Sali Obsługi Klientów przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8 wydaje numerki w poniedziałek do godz. 17:30, od wtorku do piątku do godziny 15:30.
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Po kartę EKUZ zapraszamy również na Lotnisko im. F. Chopina w Warszawie
Punkt obsługi klientów NFZ znajduje się w hali odlotów Lotniska Chopina, niedaleko wejścia C, przy strefie kontroli bezpieczeństwa.
Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Chałubińskiego 8.
Na stanowisku doradca klienta:
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału: