Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19
Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r.
Jak skontaktować się z nami?
Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:
- napisz maila na adres:
- w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
- w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:
- w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer: 22 279 79 02
- prześlij do nas list na adres:
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ w Warszawie
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
Delegatura w Ciechanowie
ul. 17 Stycznia 7
06-400 Ciechanów
Delegatura w Ostrołęce
ul. Kościuszki 45
07-410 Kościuszki 45
Delegatura w Płocku
ul. Padlewskiego 18c
09-402 Płock
Delegatura w Siedlcach
ul. Piłsudskiego 4
08-110 Siedlce
Delegatura w Radomiu
ul. Piastowska 4
26-617 Radom
- skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek na adres: /016ndson16
Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.