logo obrazek logo ikonka Narodowy Fundusz Zdrowia - Mazowiecki Oddział Wojewódzki

  • A
  • A+
  • A++

Dla pacjenta

Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.

Drukuj

Aktualności

Obsługa klientów

22-11-2022

Sale Obsługi Klientów Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego w Warszawie

  • w siedzibie głównej Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Chałubińskiego 8
  • w Delegaturze  MOW NFZ w Ciechanowie przy ul. 17  Stycznia 7
  • w Delegaturze MOW NFZ w Ostrołęce przy ul. Kościuszki 45
  • w Delegaturze MOW NFZ w Płocku przy ul. Padlewskiego 18c
  • w Delegaturze MOW NFZ w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 4
  • w Delegaturze MOW NFZ w Radomiu przy ul. Piastowskiej 4

są dla Państwa dostępne w dni robocze w następujących godzinach:

poniedziałek: 8:00-18:00

od wtorku do piątku: 8:00-16:00

UWAGA!

Kolejkomat w Sali Obsługi Klientów przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8 wydaje numerki w poniedziałek w godzinach: 8:00-17:45

od wtorku do piątku w godzinach 8.00-15.45

Sprawy, które można u nas załatwić:

  • uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzić Profil Zaufany;
  • podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia. 

Przed wejściem do Sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do Sali Obsługi Klientów.

Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.

E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności.

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590

Wszystkie aktualności