Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
Sale Obsługi Klientów Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego w Warszawie
są dla Państwa dostępne w dni robocze w następujących godzinach:
poniedziałek: 8:00-18:00
od wtorku do piątku: 8:00-16:00
UWAGA!
Kolejkomat w Sali Obsługi Klientów przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8 wydaje numerki w poniedziałek w godzinach: 8:00-17:45
od wtorku do piątku w godzinach 8.00-15.45
Sprawy, które można u nas załatwić:
Przed wejściem do Sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do Sali Obsługi Klientów.
Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.
E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności.
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590