Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
Centrum e-Zdrowia we współpracy z Polskim Związkiem Głuchych przygotowało badanie satysfakcji osób głuchych i słabosłyszących z korzystania z Internetowego Konta Pacjenta oraz aplikacji mobilnej mojeIKP. Pytania w ankiecie zostały przetłumaczone na Polski Język Migowy. Badanie potrwa do 8 marca 2024 r.
Celem Centrum e-Zdrowia jest tworzenie rozwiązań cyfrowych, które angażują obywateli w dbanie o swoje zdrowie, a także ułatwiają im korzystanie z systemu ochrony zdrowia. Chcemy poznać potrzeby osób z dysfunkcją słuchu i ich opinie o naszych produktach, ponieważ dążymy do tego, aby były one dostępne i użyteczne dla wszystkich grup społecznych.
Ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wypełnienie zajmie zaledwie kilka minut. Zapraszamy osoby głuche i słabosłyszące do jej wypełnienia:
Badanie satysfakcji osób głuchych i słabosłyszących z korzystania z IKP i aplikacji mojeIKP
Źródło: Centrum e-Zdrowia