Od 15 marca do końca czerwca 2023 r. w sali obsługi klientów i kancelarii Mazowieckiego OW NFZ w Warszawie prowadzone będą prace remontowe. W tym czasie będziemy Państwa obsługiwać w pomieszczeniu tymczasowym, przy ograniczonej liczbie stanowisk obsługi.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą się w tym czasie pojawić.
Wejście do tymczasowej sali obsługi klientów zlokalizowane jest od ul. Nowogrodzkiej (od strony hotelu Marriott).
UWAGA: Osoby, które mają trudności w poruszaniu się zapraszamy do specjalnie oznaczonego wejścia od ul. Chałubińskiego 8.
Godziny obsługi klientów pozostają bez zmian:
WAŻNE: ostatni bilet z kolejkomatu można pobrać najpóźniej 15 minut przed zamknięciem sali obsługi klientów.
Sprawy, które można u nas załatwić:
Przed wejściem do Sali znajduje się skrzynka podawcza, w której można zostawić korespondencję bez konieczności wchodzenia do Sali Obsługi Klientów.
WARTO WIEDZIEĆ: EKUZ można uzyskać również w Punkcie Obsługi Klientów NFZ na Lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie, znajdującym się w hali odlotów (wejście C).
Stanowisko czynne jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00.
OBSŁUGA ZDALNA
Tych z Państwa, którzy chcą uniknąć ewentualnego oczekiwania na obsługę przy stanowisku zapraszamy do kontaktu: telefonicznego, mailowego, za pośrednictwem e-PUAP lub poprzez skorzystanie z usługi e-doradcy.
Sprawy, które można załatwić bez przychodzenia do nas:
Wniosek o EKUZ mogą Państwo złożyć:
Po otrzymaniu wniosku wyrobimy Państwu kartę i wyślemy ją pocztą na adres wskazany we wniosku, możliwie najszybciej.
Skan zlecenia mogą Państwo wysłać:
Wiadomość z opisem problemu mogą Państwo wysłać:
Wszelką korespondencję dotyczącą realizacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe prosimy kierować do nas listownie, pocztą na adres: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.
Informacje, jak uzyskać przez Internet uprawnienia do pobierania numerów recept dostępne są tutaj.
W celu uzyskania ogólnych informacji o zasadach korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej można:
Więcej informacji o e-Doradcy NFZ
Numery naszych telefonów pozostają bez zmian i znajdują się tutaj.
Zmiany na sali obsługi klientów mazowieckiego NFZ wprowadzane są z myślą o podwyższeniu standardu Państwa obsługi, w tym zapewnieniu najwyższego komfortu osobom z niepełnosprawnościami.
Dziękujemy za wyrozumiałość!