logo obrazek Narodowy Fundusz Zdrowia - Mazowiecki Oddział Wojewódzki

  • A
  • A+
  • A++

Dla świadczeniodawcy

Dla lekarzy, farmaceutów oraz innych świadczeniodawców.

Drukuj

Aktualności

Aneksowanie umów wieloletnich na rok 2016 w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne

29-07-2016

Aneksowanie umów wieloletnich na rok 2016 w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne dotyczące nowych miejsc udzielania świadczeń oraz nowych podwykonawców

Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że zostały udostępnione materiały informacyjne (w tym plik o rozszerzeniu zpo – zapytanie aktualizacyjne) stanowiące podstawę sporządzenia dokumentacji aktualizacyjnej na rok 2016 w programie NFZ-KO.

Sposób przygotowania dokumentacji aktualizacyjnej

Świadczeniodawca zobowiązany jest do:

  • zapoznania się z oprogramowaniem obsługującym proces aneksowania umów (program NFZ-KO);
  • uzupełnienia w potencjale świadczeniodawcy danych dotyczących harmonogramu czasu pracy nowego miejsca udzielania świadczeń (SZOI-portal Świadczeniodawcy);
  • uzupełnienia danych dotyczących osób udzielających świadczeń – harmonogram personelu musi być zgodny z harmonogramem miejsca udzielania świadczeń (SZOI-portal Świadczeniodawcy);
  • zaimportowania do aplikacji NFZ-KO pliku wcześniej pobranego z SZOI – portal Świadczeniodawcy zawierającego dane o potencjale wykonawczym świadczeniodawcy;
  • zaimportowania do aplikacji NFZ-KO pliku pobranego z SZOI-portal Świadczeniodawcy z zestawami produktów handlowych;
  • zaimportowania do NFZ-KO pliku postępowania (plik zpo – zapytanie ofertowe na rok 2016).

1. Świadczeniodawca zobowiązany jest do sporządzenia wersji elektronicznej i papierowej dokumentacji aktualizacyjnej.

2. Wersję elektroniczną dokumentacji aktualizacyjnej Świadczeniodawca zobowiązany jest zapisać na płycie CD lub DVD - opis płyty powinien zawierać następujące informacje:

  • nazwa i adres siedziby Świadczeniodawcy;
  • rodzaj umowy i kod postępowania.

Z programu NFZ-KO należy wydrukować:

I.   DANE IDENTYFIKACYJNE  WNIOSKUJĄCEGO

II.  WYKAZ PODWYKONAWCÓW

III. WYKAZ MIEJSC UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ

IV. WYKAZ PERSONELU

V.  WYKAZ ASORTYMENTU

VI. SZCZEGÓŁY WNIOSKU

3. Wersja papierowa dokumentacji aktualizacyjnej stanowi wydruk z aplikacji NFZ-KO zgodny z wersją elektroniczną.

4. Wydrukowana wersja papierowa dokumentacji aktualizacyjnej winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Świadczeniodawcy zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 6 Zarządzenia nr 59/2016/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2016r. w sprawie warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju świadczeń zaopatrzenie w wyroby medyczne

5. Wydruk dokumentacji aktualizacyjnej wraz z płytą CD lub DVD, Świadczeniodawca zobowiązany jest umieścić w zaklejonej kopercie. Koperta ta winna być opatrzona wydrukiem oznaczenia wniosku pochodzącym z programu NFZ-KO.

6. Do dokumentacji aktualizacyjnej należy dołączyć:

  • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób personelu
    (nie dotyczy   magistrów i techników farmacji zatrudnionych w aptekach realizujących umowę jako podwykonawca),
  • w przypadku kwalifikacji nabytych w ramach wymaganych kursów wymienionych       w załączniku nr 7 do Zarządzenia 59/2016/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2016 r. – kserokopie dokumentów potwierdzających odbyte kursy, zawierające informację o liczbie godzin kształcenia,
  • dokumenty potwierdzające staż pracy - określone w załączniku nr 7 do Zarządzenia 59/2016/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2016 r.
  • kserokopie dokumentów potwierdzających prawo do lokalu,
  • kserokopie umów podwykonawczych zawierające zastrzeżenie o prawie Funduszu    do przeprowadzenia kontroli podwykonawcy na zasadach określonych w ustawie,
  • oświadczenie wnioskodawcy, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Zarządzenia nr 59/2016/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2016r. w sprawie warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju świadczeń zaopatrzenie w wyroby medyczne (prosimy nie modyfikować załącznika).
  • oświadczenie wnioskodawcy o wpisach do rejestrów, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 59/2016/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2016r. w sprawie warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju świadczeń zaopatrzenie w wyroby medyczne (prosimy nie modyfikować załącznika).

UWAGA!!!

Przy tworzeniu dokumentacji aktualizacyjnej w NFZ-KO należy wprowadzić prawidłową datę początkową obowiązywania aneksu (domyślnie ustawiana jest data 01-09-2016).

Kserokopie składanych dokumentów muszą być potwierdzone przez wnioskodawcę lub osobę przez niego upoważnioną za zgodność z oryginałem.

Dokumenty aktualizacyjne należy złożyć w kancelarii Mazowieckiego OW NFZ przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie nie później niż na 14 dni przed końcem miesiąca, Co będzie stanowiło podstawę do podpisania aneksu do umowy od pierwszego dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym zgłoszono zmiany.

Złożone dokumenty aktualizacyjne podlegają ocenie przez Zespół do oceny wniosków, jak w postępowaniu o zawarcie umowy.

Świadczeniodawca może złożyć w Mazowieckim OW NFZ tylko jeden wniosek dotyczący danego zakresu świadczeń ZPO. W przypadku, gdy świadczeniodawca zgłasza kilka miejsc udzielania świadczeń, składa jeden wniosek uwzględniając w nim każde z miejsc udzielania świadczeń (jedna koperta).

Wnioski należy składać drogą pocztową lub osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 w siedzibie MOW NFZ, 00-613 Warszawa ul. Chałubińskiego 8.

Jednocześnie informuję, że zasady postępowania oraz wymagania wobec świadczeniodawców zostały określone w zarządzeniu nr 59/2016/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju świadczeń zaopatrzenie w wyroby medyczne

W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny z pracownikami Działu Zaopatrzenia w Wyroby Medyczne MOW NFZ w Warszawie: 22 279 79 28;  22 279 79 47; 22 279 79 4822 279 79 4922 279 79 50; 22 279 79 51.

 

Wymagane załączniki oraz wykaz aktów prawnych dostępne poniżej:

Wymagane załączniki oraz plik o rozszerzeniu ZPO - zapytanie aktualizacyjne

Wykaz aktów prawnych

 

 

Wszystkie aktualności