Dla lekarzy, farmaceutów oraz innych świadczeniodawców.
Jak wykonać przeniesienie pacjenta z ośrodka X do ośrodka Y?
Należy postępować zgodnie z instrukcją
Jeżeli problem nadal nie został rozwiązany należy skontaktować się z oddziałem wojewódzkim NFZ.
Jak odzyskać dostęp do systemu jeśli pracownik, który posiadał dostęp już nie pracuje?
Konto założone dla pracownika, który już nie pracuje należy zablokować.
Konta są imienne i nie można zmieniać ich przynależności, ale można założyć nowe i nadać nowe uprawnienia.
W celu zablokowania konta należy przesłać pismo z prośbą o blokadę podając:
Pismo należy przesłać na adres: lub na numer faksu: 22 582 81 21.
Po otrzymaniu informacji zwrotnej o zablokowaniu konta od pracownika oddziału wojewódzkiego, należy założyć nowe konto dostępowe w systemie SMPT korzystając z informacji w punkcie „Dostęp do systemu”. Jeżeli było to jedyne konto z uprawnieniami ADMIN u danego świadczeniodawcy nowe konto automatycznie otrzyma uprawnienia do modułu ADMIN.
Po zalogowaniu do systemu pierwszy raz, nie ma żadnych widocznych opcji, co zrobić?
Brak opcji związany jest z brakiem nadania uprawnień.
Uprawnienia należy nadać w module ADMIN korzystając z instrukcji Przynależność użytkownika do grup
Po nadaniu stosownych uprawnień należy ponownie zalogować się do systemu.
Gdzie znajdują się informację dotyczące zmian w systemie?
Informacje dotyczące ostatnich zmian w systemie SMPT dostępne są w części "Wiadomości" widocznej po zalogowaniu.
Informacje dotyczące funkcjonowania każdego z modułów SMPT dostępne są w zakładce POMOC.
Po nadaniu nowego hasła przez administratora wewnętrznego, wpisuję dobre hasło i nadal nie mogę zalogować się. System wyświetla komunikat „Brak dostępu”. Jak rozwiązać problem?
Administrator wewnętrzny, podczas nadawania nowego hasła dla użytkownika zgłaszającego problem z zalogowaniem się, powinien również zmienić wartość w polu „Liczba błędnie wprowadzonych haseł”.
Zmiana na '0' umożliwi odblokowanie profilu.
Więcej informacji na temat edycji konta użytkownika można znaleźć w Instrukcji modułu ADMIN.