Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Komunikat w sprawie telefonicznej rejestracji świadczeniobiorców
23-05-2017
Świadczeniodawcy realizujący umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej zawarte z MOW NFZ
W związku ze zgłaszanymi przez świadczeniobiorców trudnościami z telefoniczną rejestracją na udzielenie świadczenia zdrowotnego, Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ przypomina o konieczności przestrzegania zapisów § 13 ust. 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U z 2016 r. poz. 1146), zgodnie z którymi „Świadczeniodawca zapewnia bieżącą rejestrację świadczeniobiorców na podstawie zgłoszenia osobistego lub za pośrednictwem osoby trzeciej, w tym przy wykorzystaniu telefonu lub innych środków komunikacji elektronicznej”.
MOW NFZ prosi o sprawdzenie dostępności do rejestracji telefonicznej dla pacjentów w Państwa podmiocie leczniczym i ewentualne podjęcie działań zmierzających do usprawnienia tej formy kontaktu.