Dla lekarzy, farmaceutów oraz innych świadczeniodawców.
Komunikat do lekarzy, lekarzy dentystów i felczerów
w sprawie upływu w dniu 31 grudnia 2017 roku terminu dostarczenia do MOW NFZ wniosków o utrzymanie uprawnienia do pobierania numerów recept
w związku z wygaśnięciem umów upoważniających do ich wystawiania
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ w Warszawie informuje, że w związku z Zarządzeniem nr 44/2017/DGL z dnia 29 czerwca 2017 roku. zmieniającym zarządzenie w sprawie trybu i sposobu postępowania dotyczącego nadawania osobom uprawnionym unikalnych numerów identyfikujących recepty został przedłużony termin składania wniosków o utrzymanie uprawnienia do pobierania numerów recept po wygaśnięciu umowy upoważniającej o 12 miesięcy od dnia wygaśnięcia umowy (ostateczny termin upływa dnia 31 grudnia 2017 roku).
W związku z powyższym osoby uprawnione, które po wygaśnięciu umów upoważniających do wystawiania recept refundowanych nadal chcą wystawiać recepty refundowane ale nie dopełniły obowiązku aktualizacji danych i złożenia ww. wniosku zaleca się przekazanie do Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ za pośrednictwem Systemu Numerowanych Recept Lekarskich - Portalu Personelu następujących wniosków:
Wniosek o aktualizacje danych należy również wygenerować i przekazać do Oddziału w sytuacji, gdy zmianie uległy dotychczas zdeklarowane do Funduszu miejsca wystawiania recept. Instrukcja wypełnienia wniosku o aktualizacje danych
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ jednocześnie informuje, że dotychczas pobrane druki recept nadal zachowują swą ważność.
Miejsce składania dokumentów w postaci papierowej: