Dla lekarzy, farmaceutów oraz innych świadczeniodawców.
Informacja dla świadczeniodawców realizujących umowy wieloletnie w rodzaju ZPO – dodanie nowych miejsc udzielania świadczeń i podwykonawców w roku 2022
Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że zostały udostępnione materiały informacyjne (w tym plik o rozszerzeniu .zpo – zapytanie aktualizacyjne) stanowiące podstawę sporządzenia dokumentacji aktualizacyjnej na rok 2022 w programie NFZ-KO.
nr postępowania: 07-22-000075/ZPO/12/2/06
Plik o rozszerzeniu .zpo – zapytanie aktualizacyjne
Świadczeniodawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji w następujący sposób:
1) aktualizacji potencjału (SZOI),
2) wygenerowania profilu świadczeniodawcy (SZOI),
3) pobrania i instalacji aplikacji ofertowej NFZ-KO,
4) zaimportowania do NFZ-KO profilu świadczeniodawcy wygenerowanego w SZOI,
5) pobrania zapytania ofertowego i zaimportowania go do NFZ-KO,
6) przygotowania w NFZ-KO formularza dokumentacji aktualizacyjnej w wersji papierowej i elektronicznej na podstawie zapytania ofertowego oraz profilu świadczeniodawcy,
7) zapisania wersji elektronicznej dokumentacji aktualizacyjnej na nośniku elektronicznym (płycie CD lub DVD) w sposób zapewniający trwałość zapisu informacji, z opisem zawierającym następujące informacje:
a) napis: „dokumentacja aktualizacyjna”,
b) nazwa i adres świadczeniodawcy,
c) numer i przedmiot postępowania,
8) wydrukowania wszystkich części (I, II, III, IV, V, VI) formularza dokumentacji aktualizacyjnej, zgodnej z wersją elektroniczną, a następnie opatrzenia każdej ze stron czytelnym podpisem lub parafą z pieczątką imienną świadczeniodawcy lub osoby uprawnionej do jego reprezentowania,
9) wydrukowaną dokumentację aktualizacyjną wraz z płytą CD lub DVD oraz dokumenty formalnoprawne, świadczeniodawca zobowiązany jest złożyć w kancelarii NFZ w zaklejonej kopercie, opatrzonej wydrukiem „Oznaczenie wniosku”, pochodzącym z programu NFZ-KO zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do Zarządzenia nr 26/2022/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 4 marca 2022 roku w sprawie warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju świadczeń zaopatrzenie w wyroby medyczne – zwanym dalej zarządzeniem.
Do dokumentacji aktualizacyjnej należy dołączyć:
Kserokopie składanych dokumentów formalnoprawnych muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wnioskodawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
Wnioskodawca obowiązany jest do złożenia w danym oddziale Funduszu wyłącznie jednego wniosku dotyczącego danego zakresu świadczeń, który będzie realizowany w miejscach udzielania świadczeń znajdujących się na obszarze właściwości tego oddziału Funduszu. W przypadku, gdy wnioskujący dodaje do umowy jednostki organizacyjne zlokalizowane w różnych miejscach na terenie działania MOW NFZ, składa jeden wniosek uwzględniając w nim każde z miejsc udzielania świadczeń.
Wnioski mogą być składane w ciągu całego roku kalendarzowego. Oddział Funduszu rozpatruje wniosek w terminie 30 dni od dnia jego złożenia.
Zmiany w umowie obowiązują od pierwszego dnia najbliższego okresu sprawozdawczego (miesiąca kalendarzowego) rozpoczynającego się po dniu podpisania aneksu.
Wnioski mogą być składane w ciągu całego roku kalendarzowego drogą pocztową lub osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 w siedzibie MOW NFZ w Warszawie, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny z pracownikami Działu Zaopatrzenia w Wyroby Medyczne MOW NFZ w Warszawie: 22 279 79 28; 22 279 79 47; 22 279 79 49; 22 279 79 51; 22 279 79 52; 22 279 79 54; 22 279 67 19.