Dla lekarzy, farmaceutów oraz innych świadczeniodawców.
Aneksowanie umów wieloletnich na rok 2016 w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne dotyczące nowych miejsc udzielania świadczeń oraz nowych podwykonawców
Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że zostały udostępnione materiały informacyjne (w tym plik o rozszerzeniu zpo – zapytanie aktualizacyjne) stanowiące podstawę sporządzenia dokumentacji aktualizacyjnej na rok 2016 w programie NFZ-KO.
Sposób przygotowania dokumentacji aktualizacyjnej
Świadczeniodawca zobowiązany jest do:
1. Świadczeniodawca zobowiązany jest do sporządzenia wersji elektronicznej i papierowej dokumentacji aktualizacyjnej.
2. Wersję elektroniczną dokumentacji aktualizacyjnej Świadczeniodawca zobowiązany jest zapisać na płycie CD lub DVD - opis płyty powinien zawierać następujące informacje:
Z programu NFZ-KO należy wydrukować:
I. DANE IDENTYFIKACYJNE WNIOSKUJĄCEGO
II. WYKAZ PODWYKONAWCÓW
III. WYKAZ MIEJSC UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ
IV. WYKAZ PERSONELU
V. WYKAZ ASORTYMENTU
VI. SZCZEGÓŁY WNIOSKU
3. Wersja papierowa dokumentacji aktualizacyjnej stanowi wydruk z aplikacji NFZ-KO zgodny z wersją elektroniczną.
4. Wydrukowana wersja papierowa dokumentacji aktualizacyjnej winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Świadczeniodawcy zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 6 Zarządzenia nr 59/2016/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2016r. w sprawie warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju świadczeń zaopatrzenie w wyroby medyczne
5. Wydruk dokumentacji aktualizacyjnej wraz z płytą CD lub DVD, Świadczeniodawca zobowiązany jest umieścić w zaklejonej kopercie. Koperta ta winna być opatrzona wydrukiem oznaczenia wniosku pochodzącym z programu NFZ-KO.
6. Do dokumentacji aktualizacyjnej należy dołączyć:
UWAGA!!!
Przy tworzeniu dokumentacji aktualizacyjnej w NFZ-KO należy wprowadzić prawidłową datę początkową obowiązywania aneksu (domyślnie ustawiana jest data 01-09-2016).
Kserokopie składanych dokumentów muszą być potwierdzone przez wnioskodawcę lub osobę przez niego upoważnioną za zgodność z oryginałem.
Dokumenty aktualizacyjne należy złożyć w kancelarii Mazowieckiego OW NFZ przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie nie później niż na 14 dni przed końcem miesiąca, Co będzie stanowiło podstawę do podpisania aneksu do umowy od pierwszego dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym zgłoszono zmiany.
Złożone dokumenty aktualizacyjne podlegają ocenie przez Zespół do oceny wniosków, jak w postępowaniu o zawarcie umowy.
Świadczeniodawca może złożyć w Mazowieckim OW NFZ tylko jeden wniosek dotyczący danego zakresu świadczeń ZPO. W przypadku, gdy świadczeniodawca zgłasza kilka miejsc udzielania świadczeń, składa jeden wniosek uwzględniając w nim każde z miejsc udzielania świadczeń (jedna koperta).
Wnioski należy składać drogą pocztową lub osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 w siedzibie MOW NFZ, 00-613 Warszawa ul. Chałubińskiego 8.
Jednocześnie informuję, że zasady postępowania oraz wymagania wobec świadczeniodawców zostały określone w zarządzeniu nr 59/2016/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju świadczeń zaopatrzenie w wyroby medyczne
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny z pracownikami Działu Zaopatrzenia w Wyroby Medyczne MOW NFZ w Warszawie: 22 279 79 28; 22 279 79 47; 22 279 79 48; 22 279 79 49; 22 279 79 50; 22 279 79 51.
Wymagane załączniki oraz wykaz aktów prawnych dostępne poniżej:
Wymagane załączniki oraz plik o rozszerzeniu ZPO - zapytanie aktualizacyjne