logo obrazek logo ikonka Narodowy Fundusz Zdrowia - Mazowiecki Oddział Wojewódzki

  • A
  • A+
  • A++

Dla mediów

Drukuj

Informacje prasowe

Wyniki ankiety badającej poziom satysfakcji pacjenta w POZ

26-02-2016

Najistotniejsze dla pacjentów korzystających z opieki lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) są profesjonalizm personelu medycznego oraz czas oczekiwania na wizytę u lekarza – wynika z przeprowadzonej przez NFZ ankiety Badanie Satysfakcji Pacjenta POZ. Ankietę wypełniło ponad 35 tys. osób.

W ramach pilotażowego badania w dniach od 5 do 30 listopada ubiegłego roku pacjenci mogli wypełnić anonimową ankietę na stronie internetowej Funduszu lub w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów w siedzibach oddziałów wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur. Ankieta była skierowana do pacjentów, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy skorzystali ze świadczeń POZ (z wyłączeniem nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej).

Szczegółowie informacje na stronach Centrali NFZ

Wszystkie aktualności