Sala Obsługi Klientów mazowieckiego NFZ przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie – to samo miejsce w sercu Warszawy, nowa jakość obsługi ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Co się zmieniło
Zarówno do Sali Obsługi Klientów, jak i do kancelarii prowadzą szerokie, rozsuwane automatycznie drzwi. Dla osób z zaburzeniami widzenia dostępny jest system YourWay. Dzięki temu rozwiązaniu mogą się poruszać po mazowieckim NFZ samodzielnie, uzyskując niezbędne informacje z aplikacji. Na podłodze rozmieszczono ścieżki naprowadzające. Dostępny jest tyflograficzny plan sali obsługi.
Stanowisko koordynatora zaopatrzone jest w pętlę indukcyjną audio dla osób niedosłyszących.
Dwa stanowiska doradców klienta, do których prowadzi ścieżka naprowadzająca, przystosowane są do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Jest możliwość regulacji wysokości blatu. Dostępne są pętle indukcyjne.
Wszystkie nowe stanowiska obsługi są od siebie oddzielone przegrodami akustycznymi, aby zapewnić poufność prowadzonych przy okienku rozmów z naszymi klientami. Klienci obsługiwani są na siedząco.
W sali obsługi wydzielono także pomieszczenia specjalne:
W strefie wejściowej do SOK dostępna jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.
Warszawska SOK w liczbach
Mieścimy się w centrum miasta. Do naszej sali obsługi warszawiacy mają zewsząd blisko. Spod Urzędu Dzielnicy Targówek dojadą komunikacją miejską w 35 minut. Spod Urzędu Dzielnicy Ursynów w 31 minut, spod Urzędu Dzielnicy Bielany w 36 minut, a spod Urzędu Dzielnicy Bemowo zaledwie w 28 minut.
W minionych 12 miesiącach w stołecznej SOK:
Zmodernizowaliśmy Salę Obsługi Klientów z myślą o podwyższeniu standardu obsługi i zapewnieniu najwyższego komfortu osobom z niepełnosprawnościami.