logo obrazek Narodowy Fundusz Zdrowia - Mazowiecki Oddział Wojewódzki

  • A
  • A+
  • A++

Kontakt

Drukuj

Telefoniczna Informacja Pacjenta

 

Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:


Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim.

Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu Terminy Leczenia.

 

terminyleczenia.nfz.gov.pl

Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy!

W godzinach 8.00-16.00 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.

 

Wideoczat z tłumaczem języka migowego

Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta.



Czat z konsultantem TIP

Napisz do nas e-mail w swojej sprawie lub zadaj pytanie korzystając z formularza kontaktowego.

 

 

Formularz kontaktowy

 

Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.

 

W godzinach 8.00–18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta.


 
Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku.

 

Skargi i wnioski

 

Pamiętaj! Nie możesz złożyc skargi lub wniosku przez telefon, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.