Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
Szanowni Państwo,
w trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz pracowników Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ od 19 października 2020 r. do odwołania wprowadzamy ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klientów.
Prosimy o pozostawianie pism skierowanych do Oddziału ( wniosków, zleceń, umów) do specjalnie przygotowanej skrzynki podawczej, koniecznie podając numer telefonu kontaktowego. Dokumenty prosimy włożyć w zamkniętych kopertach lub w koszulkach. Zapewniamy koperty i długopisy obok skrzynek podawczych.
Uwaga!
Obsługa na miejscu może dotyczyć jedynie pilnych zleceń na wyroby medyczne (np. pieluchy, cewniki, rurki tracheostomijne).
Zlecenia można dostarczyć również drogą elektroniczną (skan lub zdjęcie), poprzez e-PUAP i korespondencyjnie.
Do odwołania zawieszona zostaje realizacja usług:
Mogą Państwo kontaktować się z nami za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub elektronicznie:
e-PUAP:
/016ndson16/skrytka
Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem http://www.nfz-warszawa.pl
Obsługa świadczeniodawców: dane do kontaktu znajdują się w SZOI
Adres do tradycyjnej korespondencji:
Mazowiecki Oddział NFZ w Warszawie, 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8
sekretariat:
telefon: 22 279 75 50
Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590
Poinformujemy Państwa o przywróceniu działalności Sali Obsługi Klientów w Warszawie.
* * *